fredag 11. september 2009

Bursdagen min:-)

I går var det bursdagen min, noe jeg regner med at de som er inne på bloggen her vet. Gratulerer til min kjære bror forresten, som ja, også hadde bursdag. Gårsdagen gikk for det meste til skole desverre. Tre fag har jeg hver torsdag, så da er det å være på skolen fra 9 til 15. Kan jo ikke droppe skolen selv om man har bursdag. Stine sluttet en time senere enn meg, så jeg tenkte jeg skulle komme meg fort hjem å få meg en powernap før henne kom hjem. Det gikk dårlig, da bussturen hjem tok gått over en time. Bussen kræsja i noe/ ponga eller noe lignende. Vet ikke helt hva som skjedde, men ut av bussen måtte vi og gå til neste busstopp for så å ta en buss som aldri begynte å kjøre. KJEMPE KOS!! Kom meg omsider hjem og fikk sove litt da:-) På kvelden dro vi ut. Var med en danske vi har blitt kjent med her på vors til noen utvekslingsstudenter fra skolen vår, tyskere, italienere, spanske, irer, norske og danske. Var veldig koselig og gøy, og de er tydligvis veldig fan av drikkeleker i andre land, da det var det vi gjorde hele kvelden:-)

I kveld hadde vi planer om å dra ut, men blir kino istedenfor grunnet redusert allmenntilstand på oss begge. Så kveldens mission blir å finne en kino her i byen:-) Skal se en film som heter ett eller annet med 500 og noe med sommer:P

Kos dere i kveld min kjære og takk for alle bursdagshilsener jeg fikk i går:-) Facebook rocks på bursdager!!! Og hadde ikke med kamera ut i går, så blir dårlig med dokumentasjon desverre...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar