tirsdag 15. september 2009

Jaddam

Nå er det skole igjen etter helgen, og jeg og Stine prøver febrilsk å holde følge, noe vi fort ikke greier. Men men, får ta det viktigste først. Har vel egentlig ikke så mye å fortelle om de siste dagene. Vært på skolen i hele dag og i hele går og gjort litt lekser på kvelden og hengt på nette da vett:-) På søndag var vi på sightseeing i byen. Var så fint vær, så tenkte vi kunne gå oss en tur. Hærlig var det, fortauskafe, masse mennesker, liv, parkliv og titting. Sykt mye som skjer i denne byen på søndager faktisk. Er ikke som i Trondheim hvor du er heldig hvis du ser en levende sjel ute en søndags formiddag ( med unntak av på bunnpris da). Masse gatemusikkanter og masse liv. Show i parken og utdeling av gratis mat ( som ikke er beregnet til oss da). Var i hvertfall en deilig dag for oppladning til uka.

I morgen er det opp på skolen igjen hvor jeg skal møte den ene gruppa jeg skal jobbe med i Asian business, som jeg forsovet er SYKT skeptisk til, men får vel gi dem en sjanse. Og på kvelden er det endelig den beryktede bli-kjent-festen hvor jeg og Stine har invitert folk hit i leiligheten for et vors før vi stikker ut. Krysser fingrene for at det blir vellykket;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar