onsdag 9. september 2009

Da var hverdagen igang


Skolen har startet for fullt, og ja, da mener jeg for fullt! For gurimalla, så mye skolearbeid lessa i fanget har jeg aldri fått før. Stine og jeg vet ikke om vi skal le eller grine ( eller jo, Stine griner), mens jeg er usikker, men krysser alt som er for at det skal gå greit fremover. For i de fagene vi har hatt hittil ( tre av fem) er det syke mengder; opp til flere innleveringer i alle fag, presentasjoner, gruppearbeid i alle fagene og ikke minst; i det ene faget har vi lekser til hver forelesning som går ut på å skrive hva vi lærte i timen, opplevde spennede, og sammendrag fra en artikkel vi må lese som er sykt lang og komplisert for oss norske. Dette skal da være på minst 1000 ord! Puh, mye arbeid, og hva skjer egentlig med å skrive dagbok etter HVER forelesning??! Det værste er at dette arbeidet betyr kun 20% av karakteren i det ENE faget. Noe så unødvendig!! Måtte bare få det ut. Ellers kan jeg fortelle at skolen er veldig fin. Fått meldt oss inn på treningssenteret på skolen, så nå skal vi bli fit:-)Nå er det leggetid for meg, må lese et kapittel før jeg sovner:-) Nattinatt:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar