onsdag 21. oktober 2009

Jeg skal til London:-)

Fjorårets suksess skal gjennomtas. Klassetur med reiselivsklassene på BI og denne gangen går turen til London. Vi skal dra 28. februar, så detta blir morro:-) Har vært i London med de jeg hadde engelsk med på videregående, men det gjør vel egentlig ingenting. Jeg er jo egentlig en person som er lite fan av å dra til samme stede to ganger, men den gangen var vi for det meste i Ealing, så blir jo forskjell denne gangen. Godt at noen tar ansvaret i Trondheim og gjør mitt siste halvår i Trondheim til en drøm, haha:-)

Og jo satt faktisk akkurat og tok til meg at jeg blogger svært sjelden. Men saken er at jeg gidder ikke skrive om hverdagslivet her, for er mye skole og diverse, og det er jo faktisk ufattelig uinteressant å lese om. Men litt om det dytter jeg jo inn også da:-)

Nå må jeg reise meg opp fra sofan her før stine blir amper fordi jeg ikke hjelper til med middagen:-)

Til helgen er det besøk av pappa, torhild, tante og onkel + foreldrene til Stine. SOM vi gleder oss:-) Pappa har til og med tatt med leverpostei til meg og Torhild har bakt brød:-) FOR noen FANTASTISKE mennesker:-9

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar