tirsdag 27. oktober 2009

Føler nesten jeg har hatt ferie:-)





Denne helgen har jeg som sagt hatt besøk av familie. Har virkelig slappet av skikkelig og bare kost meg. Ikke gjort noe skole før i dag, og det er jo ikke hver helg. Er forresten bank holiday i dag, så fridag for det irske folk. Har vært maraton i byen, men dro ikke å så på. Endte heller opp på et lite kirkebesøk istedenfor. De andre dagen med besøk har gått til litt shopping, god mat, pubbesøk, tusling, titting, ta bilder og diverse. Fikk også endelig besøkt Guinness museet, og det må jeg jo virkelig si at var å tide. Nå er det nattinatt her, men legger først ut litt bilder fra helgen:-) Og ja, det utsiktsbilde er fra topetasjen på Guinness og den beige og hvite bygningen rett foran der er mitt kjære hjem.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar