mandag 5. oktober 2009

Helga er over og her sitter vi.

Back to schoolwork, gjestene våre har dratt og vi har hatt en hard skoledag. Hadde en koselig helg da, slappet av store deler av helgen og fått gjort unna litt skolearbeid. Uffamegen, mye jobb her, menemen.

Tenkte jeg skulle legge ut et bilde av vår fantastiske sofa. Gikk akkurat opp for meg at jeg nå har blitt imun mot den. Tok en måned før jeg takler at bar hud rører ved stoffet uten å ha vårt fantastiske roselaken tredd over. Stolt av meg selv, men kjenner i skrivende stund, at jeg får litt vondt i meg, og jeg løfter meg straks opp fra sofaen for å legge det på plass igjen, Uff, livet er hardt, HAHA. Må jo ha noe å klage på, da jeg har skjønt at det er det mange bruker bloggen sin til. Nei da, slapp av, skal ikke bli en klager, men legger ut bildebevis på at sofaen vår er gankse så ekkel.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar