tirsdag 29. september 2009

Slapper av...

Nå sitter jeg her i vår alt for vonde godstol. Venter på at Stine kommer hjem, så jeg får spist litt middag. Sulten som fy her jeg sitter, men koseligere å spise middag med selskap enn alene. Neste uke skal jeg ha min første fremføring i klassen. Gruer meg litt må jeg si, men går nok greit. Kvelden i dag skal gå til siste finish på power point presentasjonen min. Uff, snakke forann masse fremmede og noen kjente da, skummelt...

I dag får vi vårt første besøk her. To av venninnene til Stine kommer på besøk og skal være her til lørdag:-) Vi må på skolen da, men skal nok klare å underholde dem litt selvom i løpet av uka. I morgen er det oktoberfest her med alle erasmusstudentene i byen + internasjonale studenter og litt til. Skal på pregaming og vil ha kostyme, men tviler på at det blir noe tid til å anskaffe det, men hadde gjort kvelden enda litt mer morsom. Ha en finfin kveld. Her er det leksejobbing og kanskje en episode med Gossip girl som står på planen. Takk gud for surfthechannel.com når man ikke har TV i hus.

xoxo --> haha, måtte bare...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar