torsdag 27. august 2009

Marmaris

Vet jeg har redusert antall blogginnlegg kraftig den siste tiden, men her kommer det et nytt ett. Jeg var i Tyrkia med mine kjære venninner for et par uker siden. Turen gikk til Marmaris, og jeg som var forberedt på en rolig fiskelandsby, ble virkelig positivt overrasket over utelivet der. At ikke flere drar til Marmaris skjønner jeg virkelig ikke, for dette er et av de beste charterstedene jeg har vært på. Bra bargate med masse folk, og du følte faktisk at du var i utlandet og ikke i Norden slik det ofte er, hvor ca åtti prosent av de som står rundt deg er enten nordmenn eller svensker. Vi koste oss masse, men lange dager på stranda, med ikke masete servitører som kom bort til solsenga for å ta bestilling, herlige terassevors og bra natteliv. Absolutt et sted hvor flere burde dra til:-) Slenger ut noen bilder:







Nå skal jeg begynne å pakke til Dublin. Reiser på søndag, så er jo litt som må gjøres:-) Og jeg skal skjerpe meg kraftig når jeg kommer til det store utland når det gjelder denna bloggen:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar