onsdag 29. juli 2009

Jeg skal til Tyrkia til uka:-)


Trodde denne ferien skulle bestå av kun jobbing og være med mine venner her hjemme i Ski, men der tok jeg sannelig feil. Ikke bare har det blitt Amsterdamtur på meg, men nå blir det jo fjelltur i Rondane og tur til Tyrkia!!!! JA, jeg skal til Tyrkia og gleder meg som en unge:-) Skal reise med mine kjære fantastiske venninner som jeg studerer med; Sigrid, Stine ( som jeg skal til Dublin med), Tine og Line. Dissa jentene har da bestilt denne turen for lenge siden og planen var at jeg ikke skulle være med, for jeg trodde jeg måtte jobbe, men som jeg nå ser og har gjort ble det bytting av noen vakter på meg og Marmaristur.-) JIHAA:-) Spesielt dyrt ble det heller ikke, 3400 kr måtte jeg ut med for en uke i syden. Marmaris skal være en koselig liten fiskelandsby i, som tidligere sagt Tyrkia:-)Gleder meg til sol, varme, bading, solsenger, drinker, og ikke minst være med dissa jentene:-)

Bilde er hentet fra http://www.detur.no/catalog.cfm?nOnlineCatalogueNo=15207&nmenuid=3222

1 kommentar:

  1. Ahh, du er heldig! Var i Marmaris i starten av juli og savner det kjempemasse! Da var det rundt 40 grader i skyggen, og det er nok enda varmere nå, herlig!! :D

    http://marialogy.com

    SvarSlett