torsdag 23. juli 2009

Fjelltur:-)

Da er neste tur klar. Jeg, og Silje og Rikke fra folkehøyskolen min skal på fjelltur første helgen i August:-) Hærlig blir det. Evig lenge siden jeg gikk tur i fjellet sist, så jeg håper, nei forventer er knakanes bra tur med steikende solskinn, herlig varme og flott natur. Hmm, ja, vi få se hva (na)turen byr oss:-) Turen går til Rondane. Jeg og Silje reiser opp til Koppang for å møte Rikke fredagen og så stikker vi til fjells lørdagen. Blir kjørt til opp til Straumbu, hvor vi da trasker til Rondvassbu, som da skal være en flott stor hytte med alt som trengs for en tur i fjellet for de lite hardbarka naturfolka som vi er (gjelder ikke Rikke)( Vet ikke helt hvor lange de ulike etappene er, men håper å bli informert om det ganske snart så jeg er psykisk forberedt, eller kan jo egentlig finne det ut selv nå). Dag to er det topptur som gjelder. Den går opp til Rondeslottet og tilbake til Rondvassbu hvor vi sover, for så og gå tilbake til Straumbu dagen etter:-) Gleder meg masse og krysser fingrene for en fantastisk tur:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar