fredag 4. september 2009

God kveld i stuen:-)

Nå sitter jeg her i stua og har akkurat åpnet meg min første øl for kvelden. I dag er det fredag og da skal det visst som alle andre steder være bra med liv ute, så ja vi skal ut.



Var på skolen i dag tidlig. Fikk oss ingen venner, haha, så også en grunn til å komme seg ut. Vi fikk fikset oss studentkort og en liten tour på campus, som er STOR. Skal få meldt meg inn på treningsstudioet der på mandagen, som forsovet var ganske så bra;-) Ellers fikk vi timeplanen utdelt. Jeg har fri hver fredag:-) Så da er det bare for folk som kommer på besøk å komme på torsdagen, eller fredag morgen:-) Stine har skole fredag da, og ikke særlig fornøyd med det for å si det mildt. Har fått alle de fagene vi ønsket så ble tydeligvis ikke noe tull med det, noe vi var ganske så forberedt på at det skulle bli. Busskort er ordnet og nytt irsk nummer, sånå blir det litt billigere å ringe hemmat:-)Busskort er sabla dyrt her desverre, så der kom en utgift på ca 3500 som jeg ikke hadde forventet. Dyrere enn i Oslo/ Akershus. SYKT! Ha en fin kveld folkens og skål:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar